onsdag 26 augusti 2009

Braveheart@bluray

När jag läste att Gladiator äntligen var på väg till bluray så blev jag så exalterad att jag gjorde lite efterforskningar på andra filmer som jag sett fram emot. Till min stora glädje fann jag ännu ett guldkorn som verkar vara på väg till HD - Braveheart!

http://www.amazon.com/Braveheart-Blu-ray-Mel-Gibson/dp/B000NQRE0K

Verkar som den släpps den första september på amazon, frågan är hur länge det tar innan den finns på en svensk site, men likaväl, strålande nyheter! Verkar bli en bra filmhöst! :D

2 kommentarer:

  1. Eyyy! Jag tycker det går lite trögt med uppdateringarna här! ;) Det har ju varit rätt ruskigt väder några dagar så någon film bör du ha klämt!? ;) Eller är det kejsar Augustus som drar månne? ;)

    SvaraRadera
  2. Hehe, anledningen till att det varit lugnt är att jag varit utomlands :) Kommer snart lite uppdateringar!

    SvaraRadera