måndag 26 augusti 2013

Nya bluray-filmer

Discshop hade ett så bra erbjudande att jag blev tvungen att slå till. Tre filmer för priset av två, varje film i kampanjen kostade endast 49 kr styck. Dessutom hade jag en rabattkod som gjorde att jag slapp frakt =) Utbudet var inte så stort, men jag fann tre filmer som alla är bra på sitt eget sätt.


Blade Trinity
Jag är en stor fan av Blade-filmerna och den här därför ett givet köp för 49 kr. Skarp bild och kristallklart ljud höjer upplevelsen från DVD-utgåvan med flera steg.




















Predator 2
Vem gillar inte Rovdjuret? Nej, precis. Även detta är ett givet köp som gör min samling komplett, har nu alla filmer i serien på bluray.




















Road to Perdition

En av de bästa gangsterfilmer som gjorts. Tom Hanks är perfekt i sin roll som hitman med ett samvete. Autentiska miljöer, bra skådespeleri och en gripande historia ger filmen tyngd.



















För dig som vill fynda:
Discshops kampanj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar