tisdag 8 november 2011

Jurassic Park Ultimate Trilogy blu-ray

Blev helt överraskad när jag stegade in på hemmakväll i Östersund här om dagen. Där framför mig stod ovan nämnda box och stirrade triumferande på mig.
"Ja, du har helt missat mitt releasedatum" tycktes den hånfullt vilja säga.
Jag fick bara böja mitt huvud i skam och acceptera att så var fallet. Jag hade lovat mig själv att jag skulle köpa Jurassic Park-filmerna direkt när boxen kom ut till affärerna. Nu vet jag inte hur länge den funnits ute, men troligen flera veckor.
Nå väl, nog om detta. Boxen är nu åtminstone i min ägo och den är precis så fantastisk som recensenterna på nätet vill ge sken av. Fantastiskt ljud, fantastisk bild och förstås även ett fantastiskt innehåll. Har inte hunnit gå igenom extrainehållet ännu så det kan jag inte uttala mig om ännu. Trots det så är boxen värd sitt pris enbart för bildkvaliteten i spelfilmerna, toppbetyg!

Boxen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar